martes, 23 de junio de 2009

Paseos y Reflexiones III. Recuerdos

Del blog Sozialista

Mayo 27, 2009

Reflexionando sobre los perritos, gatitos, conejos y cobayas que vi expuestos en el centro comercial Coso Real y sobre aquel tigre que no logro quitarme de la cabeza, enjaulado en un remolque de las instalaciones cirquenses que estos días acampan junto al Palacio de Congresos de la ciudad, me vienen a la memoria repetidamente los ponies que durante las fiestas laurentinas pasan gran parte del día y de la noche dando vueltas circulares en una “atracción”. Una de las razones por las que me hace más bien poca gracia ir a las ferias es por ello. Me irrita. Me pone mal cuerpo. No logro entender la diversión que esconde contemplar o montar a tu hijo, hermano o nieto en un pobre animal que durante horas y horas, día tras día, está condenado a dar vueltas circulares, sujetos mediante arneses por la cabeza, sin poder moverla libremente ni descansar, aguantando la música estridente y el griterío ferial. Me irrita tanto ver semejante cruel esclavitud, como ver el silencio de nuestros representantes municipales al respecto, como a los ciudadanos que colaboran con semejante crueldad utilizando la “atracción“. Uesca es ejemplo, y parece querer seguir siéndolo, de lo que no hay que hacer, de lo que desde países más avanzados se rechaza, de lo que desde Europa se intenta con mayor o menor éxito de legislar para ponerle freno. Pronto llegarán las fiestas de San Lorién y sólo espero que entre las tremendas barbaridades de las que durante esos días serán víctimas los animales, al menos, esta “atracción ferial” no se instale en la ciudad.

Ponie en una "atracción"

Ponie en una "atracción"

Ponies en una "atracción"

Ponies en las ferias

Os dejo con un breve texto de un folleto que sacó hace unos años la Colla Antitaurina Oszense:

Os ponis d’as ferias

Dinantes de puyar a lo tuyo fillo a un poni leye isto:

Sapes que os ponis pasan oras dando bueltas baixo una luz que fa mal a os güellos, aguantando chilos y mosica estridén que les proboca nerbiosismo y estrés?

A os ponis, como a toz os caballos, les fa goyo de trotar en libertat, parando-se-ne cuan son cansos y bebendo y minchando cuan les fa falta. Obligar-les a dar bueltas en zerclos durante oras ye antinatural de tot. Per disgrazia, ixos animals no han conoixito un atro tipo de bida, ya que son criatos con a ideya de serbir de entretenimiento.

Amas os biaches en carretera ta ir d´una ziudat ta un atra gosan estar-ie en furgonetas que no achuntan as condizions menisters d´ichiene y bentilazión ,per no parlar-ie de que no reziben guaire atenzión d´o albéitar.

Dimpues d´un duro diya de obligato treballo, o suyo salario ye un pozal d´augua y una miqueta de palla, no deziban que en Europa no´n i eba esclabitut ? Aragón ye uno d´os pocos paises Europeus que deixan que bi aiga ista mena de “atrazión”, anqe no ye estranyo si tenemos en cuenta o poco respeto que se tien a os animals en muitas d´as fiestas d´as nuestras ziudaz.

Os tuyos fillos se divertirán igual si os puyas ta os caballez de fusta, y no estaras compliz de que se esclate a ixes animals.

Apuesta per a DIBERSIÓN SIN CRUELDAT

No hay comentarios:

Publicar un comentario