martes, 18 de agosto de 2009

A luita cuentra la tortura contina en Asturies

Darréu Xixón peslló la plaza de toros del Bibio.



Un garrapiellu de militantes de Darréu pesllaron simbolicamente esti xueves 13 d'agostu la plaza de toros de Xixón. Nel actu, la mocedá indepedentista colocó varies pancartes na Plaza'l Bibio escontra la tauromaquia n'Asturies. Asina tamién escolingaron una na puerta principal de la plaza onde podía lleese " Plaza pesllá por turtora" y completaron l'aición apegando dalguna pancarta más polos alrededores de la plaza xixonesa.

Con esti actu Darréu prosigue na so selmana antitaurina, qu'entamó asoleyando el comunicáu que podéis lleer na nuesa web. Siguimos denunciando les matances retransmitíes y públiques que se tan desendolcando nel recintu xixonés, y el gastu públicu qu'estes suponen, amás del factor d'imposición cultural que traen a Asturies.



Asina tornamos a llamar a la mocedá de Xixón y d'Asturies a manifestase nes cais de Xixón escontra la tortura d'esti ranciu y xabaz actu que dalgunos tienen el valor de llamar arte. El manifestamientu sedrá esti sábadu 15 d'agostu y saldrá a les 16:30 de la Plaza de Samiguel, que s'amuese nes cais que'l total del Pueblu Asturianu nun quier tortures a animales y menos sovencionáes coles perres de toxs.

ASTURIES ANTITAURINA!







mediu millar de persones manifestáronse en Xixón escontra la tauromaquia PDF Asoleyar Corréu lleutrónicu
Domingu, 16 de Agostu de 2009 19:26

Alredor de mediu millar de persones manifestáronse na tarde d'ayeri en Xixón escontra la tortura y pola abolición de les corríes de toros. Darréu y Andecha Astur partiiparon na movilización antitaurina, que se desendolcó dende la Plaza de San Miguel hasta la puerta de la Plaza de toros, qu'esti añu foi la más númberosa de los últimos años. A la llegada a la plaza dellos elementos taurinos provocaron a los manifestantes como se ve nel vidiu de "McNolos" , onde tamién se puen ver dellos ellementos neonazis provocando y faciendo saludos facistes a los manifestantes.


No hay comentarios:

Publicar un comentario